Het Avontuur

Het Avontuur is een gezellige buurtschool in Almere Buiten. Met gemiddeld 200 leerlingen zijn wij een kleine, sfeervolle school met persoonlijke aandacht voor elk kind. Kinderen krijgen bij ons niet alleen gestructureerd en kwalitatief goed onderwijs, wij doen er ook alles aan om hen voor te bereiden op de toekomst. We zeggen niet voor niets: Het Avontuur is meer dan onderwijs.

Een vraag die vaak gesteld wordt bij rondleidingen: "Hebben jullie wachtlijsten?". Nee, elk kind is van harte welkom op onze school, waarbij we het belangrijk vinden om kennis met elkaar maken met ouders én kind, zodat we kunnen bekijken of er een match is tussen het onderwijs dat het kind nodig heeft en wat wij bieden.